Sunglasses for sale!

IMG_4402.JPG

Oh jongens, het begint eindelijk een beetje warmer te worden en dat betekent dat we onze leuke crop tops uit de kast kunnen halen, onze leuke zomer tasjes en natuurlijk onze zonnebrillen! Ik ben sinds kleins af aan altijd al gek geweest op zonnebrillen en heb ook echt een zonnebrillen kop, dus (zonder om op te scheppen) kan ik vaak verschillende soorten zonnebrillen hebben. Een tijdje terug zag ik op social media dit soort modellen tevoorschijn komen bij verschillende youtubers en modellen en ik was gelijk verkocht. Toen ik ze eindelijk na heel lang zoeken had gevonden en ze binnen had begon ik na te denken. Ik wou al zo lang iets voor mezelf beginnen.. En met het mooie weer dat er aan zit te komen zullen er vast veel mensen zijn die ook opzoek gaan naar een leuke zonnebril.. En ik dacht, waarom niet? Lets take the shot, gaat het fout? Dan stop ik er mee, gaat het goed? Nou, dan ben ik een stap dichterbij het waarmaken van een grote droom. Dussss, ik ben sinds gisteren (12-05-2016) begonnen met mijn eigen kleine zonnebrillen verkoop.

De zonnebrillen die je hier boven ziet zijn degene die er nu te koop zijn! Waarvan de bovenste 2 in verschillende kleuren verkrijgbaar zijn. Ben je geïnteresseerd in 1 van deze brillen? Just let me know! Je kan een bericht sturen via wordpress of via mijn facebook pagina: Alysha Ligeon. Instagram: Alyshaashenell. Of een E-mail naar alyshaligeon@gmail.com. Ik hoop dat jullie net zo benieuwd zijn als ik naar deze verkoop ahaha en ik zal jullie op de hoogte houden als er meer zonnebrillen verkrijgbaar zijn! Ik ben super enthousiast en ik hoop er het beste er van te maken.

Hier benenden zie je de zonnebrillen nog een keer apart met de namen erbij. Voor prijzen kan je dus een berichtje sturen!

IMG_5437

Dark green

IMG_5439

Rose gold

IMG_5434 (1)

Silver cat eye

IMG_5442

Pilot silver

IMG_5444Pilot gold

IMG_5434.JPG wordt weergegevenX Alysha

2 gedachtes over “Sunglasses for sale!

Geef een reactie

