Take a look in my closet

IMG_4276IMG_4264IMG_4278

Hoe wel ik vrijwel nóóit uit ga, vind ik het wel leuk om er leuk uit te zien en me op te doffen. Ik hou heel erg van rokken en jurkjes, maar kan me sinds een tijdje terug ook wel prettig voelen in een broek. Nu leek het me leuk om 3 random outfits uit mijn kast te laten zien, die ik aan zou hebben gedaan als ik ooit uit zou gaan. maar aangezien ik dat nooit doe, zijn dit outfits die ik misschien aan zou doen als ik naar een familie feestje zou gaan of uiteten. Of gewoon op een leuke zomerdag.

De eerste outfit is een oranje crop top met cuts bij de schouders en het heeft een col. Ik heb hem gecombineerd met een rok van suede, die een goude rits heeft. Jammer genoeg is de rok veelste groot en moet ik hem zelfs van achter vast houden, wilt ie redelijk zitten. Maar omdat ik hem zo leuk vind, zal ik hem ooit wel innemen tijdens een naailes op school, maar ik vond het wel een leuke combinatie.

IMG_4266De croptop is van H&M. Hij was 15 euro en het was echt liefde op het eerste gezicht. Merendeels omdat hij cuts had bij de schouders, waardoor je mijn tattoo kan zien. Maar ook de kleur en de lengte vond ik ideal. Dit is sowieso een croptop die ik vaak zal dragen in de zomer.

De rok komt van de Coolcat, waar ik hem in de uitverkoop heb IMG_4264gekocht voor een tientje. Hij was eerst 30 euro, wat véélste overpriced is voor het kwaliteit dat coolcat levert, maar voor 10 euro vond ik hem super leuk. Het enigste minpunt van de rok is dus dat hij veelste groot is. Maar voor de rest is hij met best veel kleuren te combineren. Het is een bruine suede rok die je misschien niet zo 1,2,3 zou kopen, maar hij is het zeker waard om te hebben in je kledingkast!

 

IMG_4278

De tweede outfit is een wat simpelere outfit. Dit is meer een outfit als je niet al te veel zin hebt om all dressed up te gaan, maar er toch leuk uit wilt zien. Ik zeg altijd, hakken kunnen de meest simpele outfit opleuken.
IMG_4281Dat is ook het beetje het geval met deze outfit. Ik zou hem waarschijnlijk gedragen hebben met zwarte dr martens omdat ik nog steeds niet echt over mijn hakken fobie ben, maar ik vind het wel super leuk staan. De jas is een leren heren jas van de H&M die 60 euro was, die ik had geleend van mijn broertje. De crop top komt van Zara en was volgens mij 9 euro. De high waisted broek komt van Primark en was 15 euro. De hakken komen van Alyssa en waren 30. En de doorzichtige Chanell Tas komt uit mijn moeders kledingkast, waarvan ik geen idee heb hoe ze er aan komt en waar vandaan, maar ik vind hem zo schattig. Al met al een hele simpele outfit, maar dus perfect als je bijvoorbeeld uiteten gaat in de zomer.

IMG_4276De derde en de laatste outfit is ook super simpel. Hier gaat het voornamelijk om de details en hij is ook op verschillende manieren te dragen. IMG_4271Jammer genoeg besefte ik me pas na dat ik klaar was met foto’s maken dat ik niet had laten zien op hoeveel manieren je deze jurk kan dragen, maar ik dacht er aan om daar een aparte blogpost over te maken. In iedere geval. Ik draag hier een jurk van de H&M die ik 2 jaar geleden had gekocht, maar die regelmatig terug blijft komen in de collectie omdat hij erg tijdloos is én makkelijk te stijlen. De jurk is dus van H&M en was 13 euro. De jas is hetzelfde jasje als van daarstraks en de tas komt van een boutique in Amsterdam Bijlmer. De chanell gevormde rode tas met de zilveren kettingen, geeft de ”tuttige” tas, een edgy look. Hij ziet er gelijk anders uit dan het standaard model van Chanell waardoor ik hem ook een stuk leuker vind. Hij was 60 euro. De hakken komen van forever21. Dit zijn dezelfde hakken die ik had beschreven in mijn favoriete hakken post. Die kan je hier terug vinden.

IMG_4274IMG_4268Ik vind dit de leukste outfit omdat hij ook leuk is zonder jasje. Daarnaast kan je de jurk ook dragen zonder knoop en dan is hij gewoon een rechtvallende jurk, die tot de enkels komt. Wat ik ook leuk aan de jurk vind is dat hij aan de achterkant van die kruisende bandjes heeft. Ook weer een kleine detail. Daarnaast is hij bij de borsten best laag uitgesneden, wat hem een stuk sexyer maakt. Ik vind dit meer een uitgaansoutfit, omdat je er vrij in kan bewegen en ”genoeg” kan laten zien. Het is niet een al te opvallende jurk, maar dat maakt het juist leuk en spannend.

Naast uitgaans outfits, vind ik dit ook gewoon outfits voor in de zomer. Ookal zijn 2 van de 3 outfits in het zwart. Ik draag alsnog best veel zwart in de zomer. Ook al heb ik daar altijd spijt van, maar ik doe het toch. Ik denk dat het een gewoonte is geworden. Maar je weet wat ze zeggen.. When you go black, you never go back!

Nou dat waren 3 outfits uit mijn zomer/party closet. Wat vind je er van? Een beetje jouw style of echt totaal niet? En draag jij ook veel zwart in de zomer, of ben ik gewoon kinda stupid? Let me know!

Kiss,

Alysha

 

 

 

 

Een gedachte over “Take a look in my closet

Geef een reactie

