Daily Chic

IMG_4209

Crop tops en rokken. Ik weet nu bijna zeker dat ik er verslaafd aan ben…

Winter, waar? Mij niet gezien! Vroeger liet ik de kou me niet tegen houden om er leuk uit te zien. Daarna vorig jaar weer wel, maar 2016 better be ready want ik ga er weer voor. Natuurlijk hoef je niet persé een crop top aan en een rok. Broeken, T-shirts, Truien, alles kan werken. Maar hier voel ik mij het prettigst in. Zoals jullie misschien weten heb ik dus altijd dat probleem gehad dat niemand ooit foto’s van mij wilt nemen wanneer ik thuis zit. En dat kan misschien komen omdat ik wel altijd heel random ”opeens” zin heb om aan mijn blog te gaan. Dus het is aan de ene kant wel logisch maar om helemaal een hele fotoshoot te gaan organiseren vind ik weer te overdreven, dus voor nu doen we het maar met de spiegel foto’s. Want ik had weer inspiratie om iets te schrijven en ik heb al een tijdje niks meer gepost, dus ik dacht, gaan met die banaan.

IMG_4197

Grey Dress 12,- Primark

De outfit die ik aan heb op deze foto, had ik ook aan toen mijn moeder een paar weken terug jarig was. Hij zit zo comfortable, naast het feit dat de rok soms omhoog kruipt. Ik heb de rok boven een grijze jurk aan, die aan de onderkant best ruim valt. Omdat ik in eerste instantie dacht dat hij wat strakker zou zitten, draag ik hem niet zo vaak. Maar toen ik de rok er boven aan deed, vond ik de combinatie toch super leuk. Je krijgt een beetje het effect dat ik een gewoon een crop top aan heb met een kol. Iets waar ik ook ontzettend verslaafd aan ben. Crop tops met kol/turle necks. Een turtle neck laat een truitje er zo anders uit zien. En in de winter blijft je nek ook een stuk warmer. En hij hoeft helemaal niet strak te zitten, er zijn nu zoveel verschillende soorten en maten dat er vast ergens ook een turtle neck sweater/crop top/trui whatever! Voor jou te vinden valt.

De rok komt van Coolcat vandaan waar ik hem in de uitverkoop voor 10 euro heb gekocht

IMG_4202

Grey Dress 12,- Primark

IMG_4205De rist gaat helemaal van boven naar beneden en je kan hem van onderen ook open maken. Dat is nu ook weer iets, wat een beetje terug begint te komen. Dat je twee ritsen hebt, zodat je zelf kan kiezen hoe je hem draagt. Ik hou het liever gewoon rustig, en laat de rits gewoon lekker dicht. Maar ik vind het wel een leuk detail. Naast dat, besloot ik mijn rose gold horloge er bij toe te voegen en droeg ik het met mijn gouden adidas. Een beetje een grappige combinatie maar toch voelde ik me super smooth. Simpel weg omdat ik weer iets specialers aan had dan mijn standaard broek met vest outfit die ik altijd draag wanneer het koud buiten is.

Nu ben ik benieuwd, vind jij het net zoals ik het ook moeilijk om er leuk uit te zien in de winter of ben ik gewoon altijd inspiratieloos? Let me know, ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen.

Nou ik hoop dat jullie de outfit net zo leuk vinden als ik en bedankt voor het lezen!

Kisses,

Alysha

 

 

Geef een reactie

