The girl in leather.

IMG_0206

Zwart en leer.. Als het kon liep ik elke dag in deze combinatie. De kleur zwart zien sommige mensen als depri, maar ik daarin tegen vind de kleur perfect. Je kan het met álles combineren, van pastel tinten tot aan felle kleuren. Je kan zowel verdwijnen als opvallen met een all black outfit and so much more. Daarom heb ik besloten om mijn eerste outfit post te doen in all black. If you know me, weet je dat er een tijd was dat ik bijna elke dag alleen maar zwarte kleding droeg en als ik dan voor de verandering iets aan had met een kleurtje was het echt van ”Omg echt grappig om Alysha eindelijk met een andere kleur te zien!” Want je denkt misschien soms dat niemand kijkt naar hoe je er dagelijks uit ziet maar het moment dat je besluit om even iets anders aan te doen valt het echt op, believe me! 

IMG_0205

Ik zal hieronder kort beschrijven wat ik aan heb. Ik heb leren knee boots aan dieIMG_0237 (natuurlijk) van mijn moeder zijn met daarboven een leer rokje wat ik een tijdje terug bij de h&m heb gekocht. Het is geen circel rok wat je meestal ziet bij zulke rokjes. Hij is wel klokkend aan de onderkant maar aan de bovenkant is ie gewoon plat en strak. Daarboven heb ik een croptop aan van de zara en daaroverheen een leer jasje wat (ook) van mijn moeder is. Dat jasje is iets wat ik al zooo lang loer want mijn moeder doet hem nooit aan en ik vind hem zó leuk maar no way dat ze hem afstaat. Maar als ik hem nou heb of niet, ik zal hem toch wel stiekem aan doen.

Nu zie je dat ik op de foto’s ook een rugzak om hebIMG_0238. Toen ik de foto’s eenmaal had gemaakt vond ik toch dat, dat net iets téveel van het goede was. Vooral met mijn groene haar (wat er blauw uit ziet op foto’s, don’t know why.) was het nogal tegenstrijdig en werd het een beetje een rommelig gedoe. Iets teveel van het goede allemaal.

Al met al ben ik best tevreden over mijn eerste outfit post maar ga ik de volgende keer er toch voor kiezen om buiten mijn foto’s te maken vanwege het licht of om een wat rustigere achtergrond te vinden.

Nou ik ben benieuwd, wat vinden jullie van mijn all black and almost all leather look? Risky & tricky of wel stoer? Let me know!

2 gedachtes over “The girl in leather.

Geef een reactie

