Nude & Matt Catrice Oogschaduw Palette

IMG_0198

Catrice is by far mijn lievelings make up merk van kruidvat. Als we het over lipstick hebben, eyeliner of nagellak en nu ook oogschaduw. Ik ben dit jaar pas echt begonnen met make up zetten en van alles uitproberen en kom er langzaam maar zeker steeds vaker achter wat ik wel fijn vind en wat niet. Nu wou ik gaan beginnen met oogschaduw. Want zelfs voor je dagelijkse look, kan je soms wat oogschaduw gebruiken en daarvoor zijn deze palette’tjes meer dan handig!

IMG_0199

Hierboven zie je de absolute nude oogschaduw palette en de absolute matt IMG_0194oogschaduw palette. De bovenste is van mijn moeder, die hem maar 1x heeft gebruikt en de matte is van mij. Ik ben helemaal verliefd op de absolute matt, want zelfs als je niet alle kleuren gebruikt, kan je er alsnog heel mooi uit zien. Soms gebruik ik alleen de eerste 2 en die zet ik dan net boven mijn traanbuisje(?). Als ik dat daar aanbreng zie ik er gelijk een stuk minder moe uit. De laatste twee gebruik ik als ik een ”soort van” smokey eye wil namaken, maar geen zin heb dat het er gelijk heel zwaar uit ziet. En de derde van rechts gebruik ik soms om een soort van schaduw te creeëren bij mijn oog waardoor je ogen er groter uit zien. Zo zie je maar dat je heel erg kan spelen met dit palette’tje.

Ze waren beide 4,99 en zitten zover ik weet, in het vaste assortiment van kruidvat. Zeker iets om over na te denken om aan te schaffen!

Naast de absolute nude & matt heb je ook de absolute rose & bright. Ik ben er over aan het nadenken om deze ook uit te proberen.

xo,

Alysha

Geef een reactie

