Amsterdam Vogue Fashion Night Out

IMG_0165

Gisteren, 10 september was weer de Vogue Fashion Night out in Amsterdam. Dit keer was het alleen in de PC hoofdstraat. Afgaande jaren waren er ook een paar kleine evenementen te vinden in de stad van Amsterdam en voornamelijk in de bijenkorf.

IMG_0160

Er waren behoorlijk veel mensen afgekomen dit jaar op de night out en hoe gezellig het IMG_0163ook was met de muziek en de drukte en de ballonnen.. I just didn’t felt the vibe. Het voelde heel anders aan dan vorig jaar en het was ontzettend druk. Vorig jaar was ik ook met vrienden naar de Vogue Fashion Night out gegaan maar toen was het in de Bijenkorf en het was veel gezelliger en je kon ook daadwerkelijk ergens in. Toen hadden we ook ontzettend veel grappige foto’s gemaakt en we gingen in een fotobooth etc, maar dit jaar was het even snel door de PC lopen en klaar was het. Wel hele aardige mensen tegen gekomen en een fashion blogster die ik vorig jaar had ontmoet tijdens blogpost, toen ik daar was tijden Fashion Week Downtown. Dus dat was leuk! Maar dat was het dan ook.

Ik heb wel hele leuke foto’s kunnen schieten en vandaar dat ik dacht, toch maar een post er over schrijven zodat jullie een soort van idee krijgen hoe het was. Hope y’all like it!

IMG_0158

IMG_0156

IMG_0159

IMG_0162

IMG_0166

IMG_0164

IMG_0167

Nou al met al wel hele leuke foto’s kunnen schieten met me nieuwe camera waar ik (Geeft zichzelf een schouderklopje.) Ontzettend hard voor heb gewerkt. Vinden jullie de foto’s leuk? En zou jezelf ooit naar Vogue Fashion Night out gaan? Of ben jij gisteren toevallig ook geweest & vond jij het wel leuk? Let me know!

4 gedachtes over “Amsterdam Vogue Fashion Night Out

Geef een reactie

