My boyfriend jeans without the boyfriend.

Quickyyy,

IMG_0027[1] IMG_0030[1] IMG_0028[1]

Aangezien ik al een tijdje niet iets hebt gepost en ik toch niet al te lang stil wil zitten, heb ik besloten deze outfit met jullie te delen. Excuse the bad quality! En het feit dat de foto’s niet zijn bewerkt of een filtertje hebben, maar zoals de titel al zegt. It’s a quicky.

Deze outfit had ik aan toen mijn oom een paar weken geleden jarig was. Ondanks het feit dat het super koud was, vond ik toch dat ik er leuk uit zag. Dit kwam deels door dat ik eindelijk een leuke boyfriend jeans heb gevonden die ook echt leuk zit. Doordat ik wat vollere boven benen heb en mijn bil soms leuk wilt doen, is een leuke boyfriend jeans vinden moeilijker dan ik dacht! Maar ik vond er dus wel eentje, bij forever21. Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje sceptisch was, omdat ik al eentje had gekocht en daar kwam ik écht niet in. Het feit dat ik niet van passen hou en laat staan broeken passen, moeten we maar even buiten wegen laten. Dus ja het was ook deels mijn eigen schuld, maar toch was het een domper. Daarom had ik al een slecht gevoel toen ik mijn voet niet eens de broekspijp in kreeg! (Tot de dag van vandaag moet ik mijn broertje serieus vragen om aan de broek te trekken, zodat ik hem uit krijg bij mijn voeten.) Maar uiteindelijk kreeg ik de broek aan en hij stond leuk. Hij is niet echt makkelijk te combineren wat ik wel een beetje tricky vond. Maar met de juiste trui en leuke schoenen is ie echt super leuk.

Ik koos er voor om de broek te combineren met een grijze gebreide trui van de h&m en mat zwarte dr. Martens. Het leren jasje had ik in de stad gekocht naast de winkel Alyssa. Ik heb geen idee hoe de winkel heet, ik weet wel dat ze soort gelijke schoenen als Alyssa verkopen. De tas komt van River Island en de ”Sjaal” Is een grote lap stof die ik ooit van mijn oma had gekregen om er iets van te maken, maar die ik veel leuker vond als sjaal. De zonnebril heb ik op de albert cuyp gekocht voor 3 euro, bij een leger winkeltje. De septum komt van MyohMy maar die besloot ik vervolgens toch weg te doen, samen met de goude ketting. Ik vond het iets teveel met de bril en alles. Hieronder zie je hoe het eruit zag samen.

Processed with VSCOcam with f2 preset  Processed with VSCOcam with f2 preset

Wat vinden jullie? Was het een goeie beslissing om de septum en de goude ketting weg te doen, of werd het juist daardoor saai? En zouden jullie zelf ook een boyfriend jeans kopen of heb je er ook eentje? Let me know!

Geef een reactie

