Metallic tattoo’s? Lace tops? Summer, where u at!

Metallic tattoo’s and lace tops.

nlnl             dnd

Over nieuwe leuke mode items gesproken! Ik ben helemaal in love met de lace tops en de metallic tattoo’s. Het is nogal een rare combi, maar ik vond de twee onderwerpen te klein om apart een post erover te schrijven, dus ik dacht why not together?

njn Sheebani_21__52082_1405531087_1280_1280_1024x1024

Het zijn beide dingen die jullie vast wel een keer zijn tegen gekomen. De metallic tattoo’s zijn temporary golden and silver tattoo’s die best lang blijven zitten. Of in iedere geval die ik had gekocht. Ik had mijne bij Primark gekocht en ze waren 1,50,- per stuk. Ik heb ze ook bij Bershka en Coolcat gezien voor 5 euro per stuk. Die waren wel iets leuker. Die van Bershka bijvoorbeeld kon je ook bij je vingers zetten. Het waren dus mini versie’s. In iedere geval, ik moest mijne natuurlijk uitproberen. Waar ik al gelijk spijt van had, aangezien ik er geen rekening mee had gehouden dat ze écht lang blijven zitten en dat ze dus niet gemakkelijk weg gaan. Dus ik had de driehoek geprobeerd te zetten, omdat ik die het minst mooi vond en toen ik hem eenmaal had gezet, vond ik het wel leuk… Alleen was ik er ook heel snel klaar mee. Misschien had het te maken omdat ik het op een super rare plek had gezet, heb er jammer genoeg geen foto van, maar het was net onder mijn borsten., (Denk aan de plek waar RiRi haar tattoo heeft,) Daar dus! Het faalde een beetje maar ik vond het idee wel leuk.

En het feit dat het dus lang blijft zitten is wel een pre eigenlijk! Stel je voor het is zomer, dan kan je hem dus leuk rocken en hij blijft echt wel een paar dagen zitten. Ideaal voor de mensen die een tattoo willen, maar bang zijn voor de pijn.

Hier zijn links waar je ze kan kopen

Bershka

Coolcat

(Zo zien de metallic tattoo’s van Primark eruit.)

foto 2 (3) foto 3 (2)

Nu naar de lace tops/bh’s.

Misschien ken je ze van de naam ”lace bracelette.” Het zijn topjes, die meestal in de vorm van een soort BH komen en dan met kant. De meest voorkomende kleuren die gebruikt worden zijn zwart en wit maar soms ook creme kleurig en roze. Nu moet ik zeggen dat ik me afvraag als dit wel écht doorgaat breken in Nederland. Want als je kijkt op social media zie je dat de meeste meisjes ze zonder iets er overheen dragen en dan een rok of broek er onder. Persoonlijk vind ik ze zo het mooist, maar aan de andere kant is het best ”bloot.” En aangezien Nederland nog vrij ”preuts” is, kan ik me voorstellen dat het even wennen zou worden. Hier zie je een paar voorbeelden.

jj  ml

Ík vind dat iedereen blij en trots moet zijn op zijn/haar lichaam en zelf moet weten hoe je jouw lichaam aan de wereld vertoont. iijToch denk ik dat de mensen die niet hetzelfde denken, de meisjes met wat grotere borsten onnodig zullen beoordelen op het dragen van de bracelette. Ieder weldenkend mens weet dat een top er bij een meisje met volle borsten er anders uit zou zien dan bij een meisje met een kleinere cup. Daarom vind ik ook dat iedereen die het wilt dragen het gewoon lekker moet dragen en de blikken die men waarschijnlijk zal werpen, maar moet negeren. Fashion is van iedereen, vóór iedereen.  

jkn Ik zelf zit er ook aan te denken om een bracelette aan te schaffen. Alleen niet eentje die echt op een BH lijkt, ik wil meer eentje dat de richting van een topje opgaat. Maar aan de andere kant zou ik de BH versie ook best willen hebben. Het is altijd leuk om een leuke ”BH” te hebben onder een mouwloze topje bijvoorbeeld.

Nu ben ik benieuwd… Zou jij het durven om zo’n bracelette te dragen zonder iets er overheen? Of vind je ze helemaal niks? Let me know!

Alysh

Geef een reactie

