The Adidas shoe.

cropped-adiassjs1.jpg

Jullie kennen het merk vast wel. Adidas. Een merk dat al best lang bestaat, die ons altijd goeie schoenen kon leveren voor een betaalbare prijs, maar die een beetje naar de achtergrond was  verdwenen. Maar Adidas begint langzaam maar zeker steeds meer terug te komen. Kijk maar naar de beauty’s van hier boven. Deze schatjes heten ”Adidas Originals Superstar 80’s “Metal Toe” waar ik verliefd op werd, toen ik ze zag. Jammer genoeg zijn het special editions en zijn ze ”nergens” meer te vinden, maar ik vond ze wel leuk om ze even te noemen in dit artikel. Naast deze versie zijn er ook witte versie’s met zilver bij de tenen, zwarte met goude én zilveren tenen en een grijze versie met een zilver voorstuk.

adidas-originals-superstar-80s-metal-toe-pack-01 adidas-original-superstar-black-metal-frenchkix(3)-1200x800 adidas-originals-womens-superstar-80s-metal-toe-black-gold-01

Prachtige en aparte schoenen die Adidas zo even op de markt gooit, maar naast deze, zijn de Adidas Originals Superstar ook weer terug van weg geweest. Je dacht toch niet dat dit model je random zo bekend voor kwam? Nee, sowieso gebruikt Adidas dit model vaker, maar de minimalistische zwart/wit kleuren combinatie is iets wat ze wel vaker hebben gebruikt en vooral de superstar.

The Superstar is a basketball shoe manufactured by athletic goods company Adidas since 1969. The Superstar shoe was originally released as a low-top version of the Pro Model basketball shoe.[1] Nicknamed the “shelltoe”, “shell shoes”, and “shell tops” for their rubber shell toe piece, their iconic design is known as one of the major influences in the sneaker culture.’

Dus de schoen was er al, maar tóch word ie gerockt alsof het een brand new en apart ontwerp is. Waarom? Misschien omdat men er nu aan toe is om gewoon low top schoenen aan te hebben die niet al te druk zijn, maar die je outfit toch net compleet maken. De schoenen zijn namelijk heel makkelijk te combineren omdat ze simpel zijn en een fris gevoel geven.

adidas oo

077310 adidas-shoes-black-and-whiteadidas-originals-superstar-ii-womens-shoes-blackwhite---adidas-cmtxtdc6

Zelf zou ik ze ook willen hebben, omdat je ze bijna op elke outfit kan rocken, maar aan de andere kant zou ik ze niet willen hebben omdat iedereen er nu mee loopt. Maja, als ik dat steeds als reden ga geven voor bijna alle leuke dingen die ik wil kopen, dan komen we niet verder! Áls ik ze aanschaf, zal ik zeker een outfit post maken over hoe ik ze zou combineren. Ik zou trouwens de witte  versie’s halen omdat ik meestal zwarte kleren aan doe en het wit het dan mooi zou opbreken. Wel hou ik er van, om altijd perongeluk net in iets vies te stappen, dus dat zou wel weer een uitdaging zijn, maar voor deze baby’s zou ik dan nog iets vaker uitkijken waar ik zou lopen.

Je kan ze bijna overal vinden voor 89,95 als je ze ook wilt hebben. Gewoon even Adidias Originals Superstar intoetsen op google en je vind genoeg sites waar je ze kan bestellen!

Laten jullie me weten voor welke jullie zouden kiezen of juist waarom je ze niet zou halen? I’m curious.

xo,

Alysha

Geef een reactie

